سازمان هواشناسی کشور
اداره کل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان
احداث پنج ایستگاه جدید هواشناسی در استان

احداث پنج ایستگاه جدید هواشناسی در استان

در دیدار مدیر کل هواشناسی سیستان و بلوچستان با بیجار معاون عمرانی استاندار ایجاد پنج ایستگاه هواشناسی در دستور کار قرار گرفت.

 

مدیرکل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان در این دیداراز احداث سه ایستگاه خودکار هواشناسی در بمپور، تفتان و سرباز و دو ایستگاه بارانسنجی خودکار در ایرافشان و منطقه آزاد چابهار خبر داد.

 

محسن حیدری در ادامه با ابراز نگرانی از ادامه دار بودن خشکسالی در سال های اخیر گفت: افزایش تعداد ایستگاه های هواشناسی می تواند دقت پیش بینی ها را افزایش دهد و از جان و مال مردم در مقابل بلایای طبیعی محافظت کند.

 

وی همچنین اضافه کرد: تعدد ایستگاه های هواشناسی موجب شناخت بیشتر اقلیم منطقه می گردد که می تواند در توسعه پایدار این نقاط نقش به سزایی ایفا کند و افزایش اعتبارات جهت احداث ایستگاه های جدید، می تواند کمک بزرگی به آبادانی منطقه باشد.

 

معاون عمرانی استاندار نیز در این دیدار از فعالیت ها و تلاش های ارزشمند اداره کل هواشناسی استان تقدیر و تشکر کرد و افزود: پیش بینی های دقیق این اداره کل نقش مهمی در جلوگیری از آسیب های مالی و جانی در این سالها داشته است و اهمیت هشدارهای به موقع نظیر پیش بینی توفان و گردو خاک که این روزها شمال استان را درگیر کرده است، بر کسی پوشیده نیست. وی همچنین در خصوص افزایش اعتبارات جهت احداث ایستگاه های جدید قول مساعد داد.

 

 

“روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس

زاهدان، بزرگراه خلیج فارس
صندوق پستی: 173-98156
تلفن: 15-05433294814
فاکس: 05433294817
تلفن هواگو: ۱۳۴
پیامک: ۲۰۱۳۴
ایمیل: info@sbmeteo.ir

آمار بازدید سایت
  • 206
  • 241
  • 99
  • 25,219
  • 146,317
  • 203
کلیه امتیاز سایت متعلق به هواشناسی سیستان بلوچستان می‌باشد.
Skip to content