سازمان هواشناسی کشور
اداره کل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان
برگزاری همایش مهدویت در اداره کل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان

برگزاری همایش مهدویت در اداره کل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان

به گزارش روابط عمومی‌ هواشناسی استان ،

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین محبی نیا در خصوص ترویج گفتمان مهدویت سخنرانی کرد. وی با تاکید بر شناخت، درک و فهم مسئله مهدویت برای ظهور، نیمه شعبان را جشن انتظار صلح و انتظار حاکمیت حق بر باطل خواند و افزود: فرهنگ مهدویت دریچه‌ای رو به جهان آینده و مولد نیروی حرکت به سوی آینده روشن است.

حجت‌الاسلام محبی نیا در ادامه سخنان خود فرهنگ مهدویت را فرهنگ ارزش‌ها و دین معرفی کرده و گفت: انتقال فرهنگ مهدویت به نسل جوان و تربیت آنها به عنوان منتظران ظهور حضرت مهدی(عج) ضرورتی انکار ناپذیر است که باید در این راستا تلاش مضاعف صورت پذیرد. وی همچنین نیمه شعبان را فرصت مناسبی دانست که باید برای آگاهسازی از سیره علمی و عملی ائمه اطهار به ویژه امام عصر(عج) از آن به خوبی استفاده کرد.

محسن حیدری، مدیر کل هواشناسی استان نیز در حاشیه این مراسم گفت: بزرگداشت میلاد امام زمان(عج) یکی از شعایر الهی و دینی است. وی آشنایی نسل جوان با فرهنگ مهدویت و مفهوم اصلی انتظار و نیز تقویت و ترویج هویت و باورهای دینی و ملی و تلاش برای ارتقای سطح دانش اهالی منطقه نسبت به فلسفه انتظار را از اهداف اساسی برگزاری این همایش دانست و تاکید کرد اگر فرهنگ مهدویت در جامعه رواج یابد بسیاری از مشکلات جامعه برطرف خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس

زاهدان، بزرگراه خلیج فارس
صندوق پستی: 173-98156
تلفن: 15-05433294814
فاکس: 05433294817
تلفن هواگو: ۱۳۴
پیامک: ۲۰۱۳۴
ایمیل: info@sbmeteo.ir

آمار بازدید سایت
  • 335
  • 233
  • 87
  • 28,743
  • 148,773
  • 203
کلیه امتیاز سایت متعلق به هواشناسی سیستان بلوچستان می‌باشد.
Skip to content