سازمان هواشناسی کشور
اداره کل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان
دگرگونی وضعیت جوی استان/ صدور دو هشدار هواشناسی

دگرگونی وضعیت جوی استان/ صدور دو هشدار هواشناسی

💠مدیرکل هواشناسی استان از وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در مناطق مرکزی و غرب استان، و رگبار و رعدوبرق پراکنده در مناطق جنوبی خبر داد.

 

💠محسن حیدری ضمن اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی این اداره کل برای مناطق جنوبی گفت: از عصر روز دوشنبه ۲۰ تیرماه تا اواخر وقت، در مناطق گلشن، سراوان، سیب و سوران، مهرستان، ایرانشهر، بمپور، دلگان، راسک، سرباز، فنوج، قصرقند، لاشار و نیکشهر شاهد رگبار باران، رعدوبرق و تندبادهای شدید لحظه ای خواهیم بود که پیش بینی می شود بارش ها در مناطق مرتفع به شکل تگرگ نیز رخ دهد.این سامانه همچنین تا روز سه شنبه با شدت کمتر در این مناطق ادامه می یابد.

 

💠وی افزود: پیش بینی وزش باد شدید و گردوخاک از روز سه شنبه تا پنج شنبه، باعث شده که برای نواحی مرکزی از جمله زاهدان و غرب استان هشدار سطح زرد صادر شود.

 

💠حیدری با اشاره به احتمال اختلال در حمل و نقل های جاده ای و ریلی توصیه کرد تا از قرار گیری در فضای باز در زمان غبارآلود بودن هوا پرهیز شود. همچنین با توجه به سیلابی شدن موقتی مسیل ها و رودخانه های فصلی، تردد و اسکان در حاشیه و بستر رودخانه ها و صعود به ارتفاعات می تواند خطرآفرین باشد.

 

“روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس

زاهدان، بزرگراه خلیج فارس
صندوق پستی: 173-98156
تلفن: 15-05433294814
فاکس: 05433294817
تلفن هواگو: ۱۳۴
پیامک: ۲۰۱۳۴
ایمیل: info@sbmeteo.ir

آمار بازدید سایت
  • 286
  • 402
  • 168
  • 25,380
  • 146,386
  • 203
کلیه امتیاز سایت متعلق به هواشناسی سیستان بلوچستان می‌باشد.
Skip to content