سازمان هواشناسی کشور
اداره کل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان
مراسم تودیع و معارفه ذیحساب در اداره کل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

مراسم تودیع و معارفه ذیحساب در اداره کل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

مراسم تودیع و معارفه ذیحساب اداره کل هواشناسی استان با حضور معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی و مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان؛ در این مراسم محمود دیانتی ضمن خوش آمدگویی به حاضرین اظهار نمودند: همکاری و تعامل مناسب ذیحسابی سابق آقای زارعی با امور مالی این اداره را برای رسیدن به اهداف سازمانی تحت فرآیندهای قانونی و مساعدت لازم قابل تشکر وقدردانی میباشد.

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی استان در ادامه ضمن خیر مقدم به سرکار خانم بنده ای گفتند: امید است ذیحساب جدید با تجربه خوبی که در این زمینه دارند و با توجه به اطلاع از اعتبارات با نگاه خاص و سرعت مورد نیاز و قابل پیش بینی در به فعلیت رساندن کارهای این بخش مساعدت و همکاری لازم را بعمل آورند.
ایشان با اشاره به نقش ذیحسابی در بهبود کارایی دستگاه های دولتی و جلوگیری از تضیع حقوق دولت تصریح کرد: امید است بتوانیم با همکاری و تعامل بیشتر جهت پایداری ارائه خدمات، هزینه کرد صحیح اعتبارات، حفظ و ارتقای نظام سلامت دستگاه گام برداریم.
در پایان این مراسم احکام آقای زارعی و سرکار خانم بنده ای توسط مدیر کل امور اقتصادی و دارایی به عنوان ذیحساب جدید اداره کل هواشناسی استان توسط آقای دکتر رضایی ابلاغ گردید.

(روابط عمومی اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس

زاهدان، بزرگراه خلیج فارس
صندوق پستی: 173-98156
تلفن: 15-05433294814
فاکس: 05433294817
تلفن هواگو: ۱۳۴
پیامک: ۲۰۱۳۴
ایمیل: info@sbmeteo.ir

آمار بازدید سایت
  • 117
  • 666
  • 262
  • 24,757
  • 145,865
  • 203
کلیه امتیاز سایت متعلق به هواشناسی سیستان بلوچستان می‌باشد.
Skip to content