سازمان هواشناسی کشور
اداره کل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان
آئین گرامیداشت روز شهدا با تجلیل از جمعی از خانواده معزز شهدا در داره کل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان برگزار شد

آئین گرامیداشت روز شهدا با تجلیل از جمعی از خانواده معزز شهدا در داره کل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان : در آئین بزرگداشت ۲۲ اسفند روز شهدا و سالروز تاسیس بنیاد شهید از خانواده معزز شهدا در اداره کل هواشناسی استان مورد تجلیل قرار گرفتند.

مدیر کل هواشناسی استان در این مراسم ضمن تاکید بر گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی تصریح نمود: فرهنگ ایثار و شهادت یکی از غنی ترین گنجینه های فرهنگ اسلامی است.

حیدری افزود: احیای دو مولفه ایثار و شهادت در خانواده شهدا را بسیار مهم و ضروری دانست و خانواده شهدا باید مدل و الگوی ایثار و شهادت در جامعه باشند و با عملکرد خود این امر را نشان بدهند.
وی همچنین ضمن بیان اصل عدالت محوری در انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی متصل به انقلاب عدالت محور مهدوی است که باید با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در تداوم آن کوشش نماییم.
محسن حیدری افزود: کشور وام دار شهداست و فرزندان شهیدان با الگو برداری از پدران بزرگوار خود اسوه و الگوی سایرین هستند و فرهنگ شهادت و ایثار زیباترین ودیعه ای است که هیچگاه فراموش نخواهد شد.
و در پایان از فرزندان معظم شهدا به رسم یادبود و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام از این عزیزان با لوح سپاس و هدیه تقدیر و تشکر گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس

زاهدان، بزرگراه خلیج فارس
صندوق پستی: 173-98156
تلفن: 15-05433294814
فاکس: 05433294817
تلفن هواگو: ۱۳۴
پیامک: ۲۰۱۳۴
ایمیل: info@sbmeteo.ir

آمار بازدید سایت
  • 9
  • 168
  • 70
  • 30,942
  • 150,266
  • 203
کلیه امتیاز سایت متعلق به هواشناسی سیستان بلوچستان می‌باشد.
Skip to content