سازمان هواشناسی کشور
اداره کل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان
برگزاری مسابقات تنیس روی میز کارکنان اداره کل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

برگزاری مسابقات تنیس روی میز کارکنان اداره کل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

به گزارش روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان برگزاری مسابقات تنیس روی میز ویژه کارکنان اداره هواشناسی استان به مناسبت سالروز ولادت باسعادت حضرت امام حسین (علیه السلام) و روز پاسدار برگزار شد و به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.

این سری مسابقات به میزبانی ایستگاه هواشناسی فرودگاهی زابل با پنج گروه و ده شرکت کننده طی یک روز برگزار شد و در نهایت 🥇 وحید کریمی🥈 رحیم مرادقلی 🥉 غلامحسین عابدی موفق به کسب مقام اول و دوم و سوم مسابقات شدن و هدایای خود را از مدیر کل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان دریافت کردند.

🔵مدیر کل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان گفت: سالروز ولادت باسعادت حضرت امام حسین (علیه السلام) و روز پاسدار فرصتی نیکو برای تجلیل و تبیین مقام شامخ پاسداران انقلاب اسلامی است که چون سالار شهیدان، در میدان دفاع از مظلوم از جان خویش نیز می‌گذرند.

🔵حیدری افزود: امسال در تقارن سوم شعبان المعظم و یوم‌الله ۲۲ بهمن، نام بزرگ پاسدار پیوند دهنده ارزش‌های مکتب حسینی (ع) به آرمان‌های مکتب خمینی (ره) است و جهاد ارزشمند پاسداران در پهنه این ساحت و رزمگاه عاشورایی-انقلابی رکن مکتب ایثار و شهادت است.

🔵محسن حیدری خاطر نشان کرد: برگزاری این دوره از مسابقات با هدف ایجاد تحرک، نشاط، تقویت روحیه و همکاری و ایجاد انگیزه و همبستگی بیشتر در بین کارکنان، صورت گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس

زاهدان، بزرگراه خلیج فارس
صندوق پستی: 173-98156
تلفن: 15-05433294814
فاکس: 05433294817
تلفن هواگو: ۱۳۴
پیامک: ۲۰۱۳۴
ایمیل: info@sbmeteo.ir

آمار بازدید سایت
  • 52
  • 238
  • 106
  • 34,369
  • 152,562
  • 205
کلیه امتیاز سایت متعلق به هواشناسی سیستان بلوچستان می‌باشد.
Skip to content