سازمان هواشناسی کشور
اداره کل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان
دیدار مدیر کل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان با سرپرست اداره کل راه آهن جنوب شرق

دیدار مدیر کل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان با سرپرست اداره کل راه آهن جنوب شرق

مدیر کل هواشناسی استان افزود؛ استان سیستان و بلوچستان دارای اقلیم های متفاوتی می باشد و عمد پدیده‌ای شمال و شمال غرب استان از نوع پدیده‌ای گردو خاکی است که یکی از عوامل اختلال در ترددهای ریلی ، جاده ای و هوایی می باشد.

🔵محسن حیدری ادامه داد تنها ایستگاه استان که در مجاورت منطقه شورگز قرار دارد ایستگاه سینوپتیک تکمیلی نصرت آباد می باشد که در سال ۱۴۰۱بیشترین تعداد روز با سرعت باد بیشتر و مساوی ۷متر برثانیه با مقدار ۳۵۳ روز که نسبت به سال قبل ۱۴ و نسبت به بلند مدت ۳۱ روز افزایش داشته است همچنین تعداد روز با دید کمتر از هزار متر ۹روز بوده است. ایشان در ادامه خواستار همکاری بیشتر فی مابین راه آهن جنوب شرق و اداره کل هواشناسی استان شدن.

🔵حمید بهادری سرپرست اداره کل راه آهن جنوب شرق استان بیان کردن؛ حضور کارشناسان راه آهن در زمان صدور هشدارهای جوی در محل دیسکاشن اداره کل هواشناسی در اتخاذ تدابیر لازم برای نحوه سیر قطار حائز اهمیت است.

🔵وی با اشاره به اهمیت حضور کارشناسان راه آهن در جلسات اداره‌کل هواشناسی و مدیریت بحران در زمان صدور هشدار سطح زرد یا نارنجی افزودن: در این جلسات شرایط جوی به صورت دقیق تر بررسی و می توانیم برای سیر روان قطارهای باری و مسافری تصمیمات بهتری اخذ کنیم.

🔵ایشان در ادامه خواستار دریافت اطلاعات هواشناسی به صورت آنلاین در اختیار مرکز کنترل راه آهن و راه‌اندازی مجدد سامانه هوانما در ترمینال راه آهن جنوب شرق شدن.

روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس

زاهدان، بزرگراه خلیج فارس
صندوق پستی: 173-98156
تلفن: 15-05433294814
فاکس: 05433294817
تلفن هواگو: ۱۳۴
پیامک: ۲۰۱۳۴
ایمیل: info@sbmeteo.ir

آمار بازدید سایت
  • 87
  • 142
  • 60
  • 19,381
  • 153,733
  • 207
کلیه امتیاز سایت متعلق به هواشناسی سیستان بلوچستان می‌باشد.
Skip to content