سازمان هواشناسی کشور
اداره کل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان
سرپرست مرکز نوسازی و توسعه وزارت راه و شهرسازی از اداره کل هواشناسی استان بازدید کرد

سرپرست مرکز نوسازی و توسعه وزارت راه و شهرسازی از اداره کل هواشناسی استان بازدید کرد

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان، نصرنیا سرپرست مرکز نوسازی و توسعه وزارت راه و شهرسازی روز گذشته طی سفرش به استان سیستان و بلوچستان، از اداره کل هواشناسی استان بازدید کرد.

 

در این دیدار معاون فنی و شبکه ایستگاه‌های اداره کل هواشناسی استان با اشاره به تأسیس شهرستانهای جدید افزود: استان سیستان و بلوچستان دومین استان پهناور کشور است که با توجه به تاسیس شهرستانها و فرودگاه های جدید، احداث ایستگاه های هواشناسی در این مناطق مستلزم تغییر در چارت سازمانی و افزایش نیرو در سر جمع پست های موجود می‌باشد.

 

محمود دیانتی اظهار داشت: افزایش تعداد ایستگاه های هواشناسی در استان که باعث بالا رفتن دقت و صحت پیش بینی ها خواهد شد، نیازمند افزایش نیروی انسانی و ابزار آلات تخصصی مورد نیاز است که انتظار می رود مقامات مسئول در این زمینه با این اداره کل همکاری نمایند.

 

وی همچنین با بیان اهمیت پیش بینی های هواشناسی در حوزه ی دریانوردی گفت: پیش بینی و رصد طوفانهای حاره ای که نمونه ی آن در مورد طوفان سهمگین شاهین اتفاق افتاد، توانست باعت جلوگیری از خسارات میلیاردی به حوزه کشتیرانی بنادر و دریانوردی و صید و صیادی شود.

 

سرپرست مرکز نوسازی و توسعه وزارت راه و شهرسازی نیز در این دیدار ضمن تشکر از پرسنل و همکاران این اداره کل گفت: دوری مسافت و شرایط آب و هوایی خاصی که در منطقه سیستان و بلوچستان وجود دارد، شرایط کاری را برای کارکنان و نیروی های انسانی شاغل در این استان متفاوت و سخت کرده است.

 

نصرنیا ضمن استماع مسائل و مشکلات حوزه کاری کارکنان این اداره کل بیان داشت: هدف از این بازدیدها رفع مشکلات و کاستی های مرتبط به موارد مطروحه می باشد.

 

وی کمبود نیروی کاری را معضل اساسی استان عنوان کرد و در خصوص مشکلات ناشی از کمبود بودجه و تامین نیروی انسانی برای ایستگاه های هواشناسی این استان، قول پیگیری و همکاری داد.

 

 

“روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس

زاهدان، بزرگراه خلیج فارس
صندوق پستی: 173-98156
تلفن: 15-05433294814
فاکس: 05433294817
تلفن هواگو: ۱۳۴
پیامک: ۲۰۱۳۴
ایمیل: info@sbmeteo.ir

آمار بازدید سایت
  • 13
  • 399
  • 109
  • 34,224
  • 152,215
  • 204
کلیه امتیاز سایت متعلق به هواشناسی سیستان بلوچستان می‌باشد.
Skip to content